La bandera espanyola no onejarà al balcó de l’ajuntament de Vilafranca
En el ple municipal de dimarts el PP va tornar a presentar una moció on es demanava al govern que la bandera d’Espanya (juntament amb la de Catalunya i Europa) oneji al balcó de l’ajuntament, així com també a la sala de plens. La moció ja s’havia presentat en alguna altra ocasió durant aquesta legislatura […]