La Diputació promociona l’Alt Penedès a la “Costa Barcelona week”

12/05/2017 - 08:29h
La Diputació de Barcelona ha posat en marxa aquest divendres la primera edició de la ‘Costa Barcelona Week’, una proposta que inclourà un centenar d’activitats i que té com a objectiu promocionar les sis comarques que estan a l’empara d’aquesta denominació geogràfica, entre les quals hi ha l’Alt Penedès.

“Amb el mar com a punt de partida, la ‘Costa Barcelona Week’ pretén descobrir tot el potencial que ofereixen aquestes comarques barcelonines al públic en general i a professionals, i posicionar la marca turística Costa Barcelona com una destinació turística internacional i de prestigi”, va apuntar el diputat de Turisme de la Diputació, Miquel Forns, en la presentació de la iniciativa.
 
L’oferta d’activitats és molt variada i diversa, i inclourà des de tastos, visites guiades, música, fires, exposicions, itineraris, jornades de portes obertes, fins a activitats esportives per a tots els públics. Una de les més destacades de les que es farà al Penedès és l’Enocursa de Cellers Torres del diumenge 14 de maig. El llistat complet es pot consultar al web www.costabarcelonaweek.cat.
 
Varietat d’allotjament
Creada el 2012, la marca turística Costa Barcelona compta amb les principals destinacions turístiques internacionals de la demarcació de Barcelona. Sitges, Calella, Malgrat i Santa Susanna són des de ja fa molts anys, municipis turístics amb gran tradició que acullen anualment un gran nombre de visitants.
 
Però a la marca Costa Barcelona també es troben les destinacions d’interior que complementen perfectament aquestes propostes: l’enoturisme al Penedès o a Alella, el turisme esportiu (golf, Circuit de Catalunya) al Vallès Oriental i Occidental, el modernisme a Terrassa o a Canet, els espais naturals com el Montseny (reconegut com a Reserva de la Biosfera) o el parc del Garraf.

També et pot interessar

Comentaris