Grup Freixenet presenta a la Barcelona Wine Week les seves últimes novetats


El Prosecco Mionetto va tenir protagonisme a la fita
Grup Freixenet ha aprofitat l’edició d’enguany de la Barcelona Wine Week per a presentar les seves últimes novetats. Per una banda, ha fet pública la nova imatge de la gamma dels seus caves emblemàtics Carta Nevada, Cordón Negro, i Carta Rosé i la del nou logotip, que s’ha renovat aprofitant la celebració dels 110 anys de l’empresa.
Aquest dilluns va ser el torn de Segura Viudas que va presentar els nous caves Vintage Brut Reserva 2022 i Rosé Vintage 2022. També dilluns, el celler va exposar la gamma de vins premium Homenatge, formada per tres DO Catalunya, un blanc, un rosat, i un negre, una línia de vins molt gastronòmics i focalitzats en la restauració.
Mionetto
Un altre dels actes cabdals es va programar per dimarts amb la presentació del Freixenet Prosecco Mionetto, la marca de prosecco italià més distribuida a nivell internacional. La presentació de Mionetto es va acompanyar amb la possibilitat de degustar els millors còctels de la marca elaborats per l’extert Antonio Naranjo, d’Especiarum. També és va donar a conàixer el Mionetto Aperitivo amb i sense alcohol com una de les noves apostes de Freixenet.
El portfolio de Mionetto va incloure Mionetto DOC Prosecco Brut i Rosé, la versió sense alcohol Mionetto 0,0% i la Col·lecció Luxury formada per Mionetto DOCG Valdobbiadene Brut i DOCG Cartizze. Entre les novetats de la marca trobem també Mionetto Aperitivo amb i sense alcohol, ideats per revolucionar el cocktail Spritz.