El celler Pere Ventura coŀlabora en unes jornades gastronòmiques a Barcelona

Massimo Pignata, Meritxell Falgueras, Daniel Jordà i Mireia Juvé, de Pere Ventura, en la jornada gastronòmica dedicada als gelats i les masses (Foto: Jané Ventura)
28/03/2025 - 12:43h

Les jornades ‘Tot el saber, tot el sabor’ estan organitzades per l’editorial Larousse i la llibreria Alibri.

Pere Ventura reafirma el seu compromís amb la cultura i la gastronomia donant suport a les Jornades Gastronòmiques ‘Tot el saber, tot el sabor’, una iniciativa organitzada per l’editorial Larousse en coŀlaboració amb la llibreria Alibri de Barcelona.

Aquestes jornades, que tenen lloc a la llibreria Alibri, Balmes 26 de Barcelona, ofereixen un espai per a tots els amants de la gastronomia i la cultura culinària. Les sessions compten amb xerrades a càrrec de destacats professionals del sector, qui compartiran els seus coneixements i experiències.

Les trobades es fan a les 18.30 h (propera jornada, el 29 d’abril, amb la cuinera mexicana Sue Chávez i la divulgadora índia Anjalina Chugani) i són presentades per la reconeguda sommelier i comunicadora Meritxell Falgueras.

Les jornades, amb el suport de Pere Ventura, volen crear un espai de reflexió, aprenentatge i degustació, on el públic pugui aprofundir en el coneixement de la cuina i la cultura gastronòmica.

La coŀlaboració de Pere Ventura en aquesta iniciativa se suma al compromís del celler amb la promoció de la cultura i la gastronomia catalana. Així, en un any tan rellevant com el 2025, en què Catalunya és la Regió Mundial de la Gastronomia, Pere Ventura s’ha adherit al programa com a celler coŀlaborador, mantenint una aposta decidida per l’exportació de la gastronomia catalana i contribuint a consolidar Catalunya com a referent mundial en el panorama gastronòmic.

En aquest context, els caves Pere Ventura esdevenen un impuls a la innovació i l’exceŀlència de les experiències gastronòmiques en els millors emplaçaments.

També et pot interessar

Comentaris

1336