Castell d’Or rellança la imatge de la seva marca Cossetània
Redissenya etiquetes i reorienta la gamma de caves a 100% orgànic
Castell d’Or ha anunciat la renovació completa de la seva gamma de vins i caves Cossetània, inspirada en l’essència ancestral del poblat iber que dona nom a la marca. Amb un disseny elegant, sofisticat i sobri, les etiquetes de Cossetània volen comunicar una connexió profunda amb la terra i la natura que definia els antics Cossetans.
Aquest redisseny respon a la necessitat d’una modernització visual que projecti els valors actuals de Castell d’Or però sense perdre l’essència d’una marca amb molts anys al mercat. La marca no només es reinventa visualment, sinó que també reorienta la seva producció de cava cap a un futur 100% orgànic, en una clara aposta per la sostenibilitat i el respecte pel territori.
Pel que fa als vins Cossetània s’emmarquen en la DO Penedès reflectint la singularitat d’aquests paisatges, oferint una expressió de fruita, frescor i estructura que captiva els amants del vi. Amb una atenció especial als detalls, destaca la càpsula inspirada en la decoració ceràmica que treballaven els Cossetans. Trobarem dos monovarietals en el Vi Blanc de la varietat Xarel·lo i en el Vi Rosat de la varietat Merlot. D’altra banda, el Vi Negre Cossetània és un coupage de les varietats Cabernet Sauvignon i Merlot.
Per la seva banda, la gamma dels caves Cossetània s’han consolidat entre els consumidors gràcies a la seva qualitat indiscutible, reconeguda en els principals certàmens vinícoles d’arreu del món. Aquesta excel·lència es reflecteix en etiquetes com el Cossetània Brut Reserva que va fer-se amb una medalla d’Or als Premis Vinari de la passada edició.