Nova campanya de la DO Penedès amb botigues especialitzades

26/05/2021 - 19:48h

La iniciativa, que premiarà els compradors de vins del Penedès, bat el rècord de participació amb més d’un centenar d’establiments adherits

Com ja és habitual en aquesta època de l’any, la DO Penedès inicia una nova campanya de suport a les botigues especialitzades impulsant la venda de vi Penedès a Catalunya.

L’ acció s’engloba dins de l’estratègia de la DO per potenciar el consum de vi Penedès, així com el consum de productes de proximitat i elaborats seguint tècniques sostenibles i respectuoses amb el medi ambient.

La campanya que s’inicia a finals d’aquest mes de maig i finalitzarà a finals d’estiu, compta amb la participació de més de 100 botigues -14 més que en l’edició anterior- i 29 cellers de la DO Penedès, però l’acció va dirigida a tots els vins emparats sota el segell de la DO Penedès.

Premis a l’instant

Totes les ampolles dels cellers participants que es trobin a les botigues especialitzades adherides a la campanya, portaran un collarí específic identificatiu. Quan hagi adquirit el vi, el comprador podrà descobrir si l’ampolla ha estat premiada o no.

Entre els centenars de premis hi ha ampolles de vi DO Penedès, màgnums de vi DO Penedès i llevataps Pulltex serigrafiats amb el logotip de la denominació d’origen.

La aquesta campanya també es busca donar eines de suport a les botigues per augmentar la rotació d’ampolles de vi DO Penedès, premiar al consumidor que tria productes de proximitat i divulgar la cultura vitivinícola del Penedès a través dels mateixos establiments.

També et pot interessar

Comentaris