Esquerra lamenta la improvisació de la reforma del Carrer Santa Clara

19/05/2025 - 11:34h

Els republicans exigeixen més planificació i un projecte clar.

ERC ha denunciat aquesta setmana que la reforma del carrer Santa Clara ha generat una onada de malestar per part dels veïns que assenyalen la manca de planificació i la improvisació com a principals problemes. Unes obres, que inicialment havien de ser una simple reparació de voreres, pels republicans han acabat derivant en una sèrie de decisions incoherents i poc clares com la possibilitat de convertir el carrer en sentit únic de circulació.

Esquerra considera que hi ha una evident manca de planificació amb la reforma del carrer Santa Clara. Les obres del carrer Santa Clara van començar amb la promesa de millorar les voreres. No obstant això, es pot comprovar que un cop acabades les obres de les voreres, es pot observar que s’ha mantingut els esglaons antics de les voreres i que s’han deixat igual, generant dubtes sobre l’eficàcia de la reforma.

Posteriorment, sense que estès previst, es va anunciar que s’iniciaria un estudi per valorar la possibilitat de convertir el carrer en sentit únic. Aquesta decisió va arribar quan l’urbanització ja estava acabada, creant confusió entre els residents sobre la direcció final del projecte.

Actualment, ningú sap amb certesa si l’estudi s’ha completat, si s’ha fet marxa enrere en la decisió o com quedarà finalment el carrer. Aquesta manca de transparència ha generat inquietud i descontentament entre els veïns.

Pere Sàbat, portaveu d’Esquerra, subratllava que sense una planificació adequada no es pot transformar urbanísticament la vila. “Si es volia convertir el carrer en sentit únic, s’hauria d’haver planificat per millorar el pas i ampliar l’espai per als vianants fent més grans les voreres, així com per guanyar espai pels arbres i ombres. Al contrari del que ha fet el govern del PSC, que ha eliminat arbres. La manca de planificació ha resultat en una reforma incoherent i poc efectiva” assegura.

També et pot interessar

Comentaris

1336