Més d’11.200 compres amb la targeta de Som Sant Sadurní durant la campanya de Nadal

09/01/2025 - 15:26h

Les compres es van traduir en 517 mil euros

La màgia del Nadal ha tornat a omplir els carrers i les llars llums, música, activitats i solidaritat que han marcat la campanya d’aquestes festes. L’Ajuntament i SOM Sant Sadurní han treballat conjuntament en la iniciativa «Il•lusiona’t, Viu el comerç, viu el car pensada per dinamitzar el comerç local i el mercat i oferir moments especials a tots els veïns i veïnes.

La campanya va arrencar el 4 de desembre amb la tradicional encesa de llums de Nadal, un acte presidit per l’alcalde, la regidora de Comerç i representants de l’entitat SOM Sant Sadurní. L’esdeveniment va comptar amb la participació de les escoles de dansa de la vila (New Air, Banjara Studio, Cascavells), a més de l’actuació del cor de Gospel Etnosons, que va aconseguir transmetre l’esperit nadalenc a tots els assistents

En aquesta edició de la campanya, l’Ajuntament ha incrementat la il•luminació nadalenca al municipi, amb la decoració dels arbres de la Rambla Generalitat, la altres elements decoratius com una bola de llums al carrer Raval i una llum càlida a tots els carrers de l’eix comercial. Tot això, ha reforçat l’actual il·luminació al·legòrica al cava en col.laboració amb Som Sant Sadurní

Música, jocs i activitats han amenitzat les compres de Nadal durant tot el mes de desembre. El 21 i 28 de desembre, les carrers van vibrar amb la cercavila de Sansabanda i el concert de l’Escola Municipal de Música. Els més petits també van gaudir de tallers de manualitats, jocs, pintacares i l’espectacle itinerant dels emissaris reials. Les compres de reis van estar amenitzades pels grups Swing Engine i Trifasic amb gel, el 2 i 4 de gener.

Tió de Nadal

Un dels moments més destacats de la campanya va ser el 18è Tió Popular i Solidari. Aquesta activitat va ser possible gràcies a la col·laboració de l’entitat SOM Sant Sadurní, Kids&Us, Simón Coll, Cal Blay i molts altres comerços locals. Fins a 400 nens i nenes van participar-hi i es van aconseguir recaptar 460€ per a l’entitat Qui té a qui.

Pel que fa als premis, del 4 al 24 de desembre es van repartir 40 premis de 40 euros per a commemorar els 40 nadals junts amb l’associació SOM Sant Sadurní, a través de les compres realitzades amb la targeta client. A més, el dia 21 de desembre es van sortejar 4 lots del mercat entre un total de 10.038 participants. Els guanyadors van ser: Meritxell Lombarte, Encarna Asensio, Eduard Gisbert i Mª Elena Díaz, que van rebre un carro de la compra, productes el mercat i una targeta regal de 40 euros.

Finalment, el sorteig especial de Reis del 8 de gener va premiar 12 afortunats amb el retorn d’una compra feta amb la targeta client entre el 2 i el 5 de gener. Durant tota la campanya, s’han registrat 11.253 compres amb la targeta client amb un import mitjà de compra de 45,69 euros, que representa un lluger increment en relació l’any passat. Els clients més fidels també han estat premiats amb més de 5.000 euros de vals de compra als establiments adherits al sistema de fidelització local.

La col•laboració entre el sector públic i privat ha estat, un any més, la clau de l’èxit d’aquesta campanya. La feina conjunta de l’Ajuntament, l’associació SOM Sant Sadurní i els comerços locals ha permès crear una experiència nadalenca única per a tots els veïns i veïnes de Sant Sadurní.

També et pot interessar

Comentaris

1336