Els actors Quim Gutiérrez i Anna Castillo, ambaixadors de Codorníu pel 2025
El grup presenta la seva campanya de Nadal d’enguany
Codorníu estrena la seva campanya per al Nadal 2024, ‘Celebrem-nos més’, amb nous ambaixadors pel proper 2025: els actors Quim Gutiérrez i Anna Castillo. Tots dos han estat els encarregats de presentar aquesta setmana l’anunci nadalenc de la marca, que reitera la crida a celebrar els petits grans moments del dia a dia sota el claim ‘Celebra avui els moments als quals voldràs tornar demà’.
Per a l’actor català, celebrar es sinònim de Codorníu i així ho declara: “Al final, la vida està feta de petits moments que comparteixes amb els teus, de rialles, converses, brindis que semblen eterns… Codorníu es tot això i més”. Per a Anna Castillo, “Codorníu sempre ha estat present en els moments més importants i feliços de la meva vida. Per això, quan se’m va oferir ser la imatge de marca enguany, vaig sentir que era una cosa que havia de fer”.
L’anunci televisiu de Codorníu per a aquest Nadal vol moure a celebrar cada moment, per més petit que sigui el motiu de celebració. Es tracta d’una peça emocional que explica una història marxa enrere: comença pel final, amb una parella gran asseguda en una terrassa mirant l’horitzó amb una copa de cava. A partir de llavors, els temps comença a córrer enrere, i la parella, amb 30 o 40 anys menys, apareix en diferents celebracions amb amics i família. La seva història segueix retrocedint fins a la imatge final, que en realitat és l’inici de tot: el moment en què, en la mateixa terrassa, tots dos, molt joves, brinden i es pregunten: què celebràvem avui?. Tot, mentre sona una versió instrumental de ‘Volver’, el clàssic de Carlos Gardel que reflexiona sobre la fugacitat de la vida.
Com destaca el CEO de Raventós Codorníu, Sergio Fuster, “la idea de la campanya és no deixar passar les oportunitats de celebrar, no posposar res i brindar ara pels petits grans moments de la vida. Perquè, d’aquí a uns anys, desitjarem tornar-hi”.
L’espot ha estat creat per &Rosàs i dirigit per la catalana Bàrbara Farré, graduada a l’ESCAC i responsable de dirigir un dels videoclips més exitosos de la cantant Rosalía. Des de &Rosàs, Isahac Oliver, el seu director general creatiu, explica així el seu objectiu: “Volíem capturar aquesta sensació d’atresorar els moments que donen sentit a les nostres vides. En viatjar cap al passat, vam mostrar com cada instant celebrat amb els quals estimem es converteix en part de la nostra història.”Jordi Luna, director creatiu de la campanya, afegeix: “Esperem que aquesta campanya inspiri les persones a celebrar cada instant, no només pel que signifiquen ara, sinó pels records que quedaran per sempre.”