Familia Torres, escollida la marca de vi més admirada del món el 2024

04/04/2024 - 15:32h

Enquesta realitzada entre 200 experts del sector

Família Torres ha estat designada la marca de vi més admirada del món pels professionals del sector, segons el rànquing que acaba de publicar Drinks International. El celler familiar del Penedès torna a encapçalar la llista anual The World’s Most Admired Wine Brands “pel seu lideratge en sostenibilitat, la
qualitat i consistència dels seusvins i la fortalesa de la seva marca a tot el món”, segons informa la revista britànica.

Família Torres, que també ha estat guardonada com la marca de vi més admirada a Europa, és el celler que més vegades ha ocupat el primer lloc del rànquing global. De les 14 edicions del llistat, ha estat número 1 en set ocasions i número 2 en unes altres cinc, mentre que en les dues restants, ha ocupat la 3a i 4a posició.

La revista britànica elabora cada any aquest rànquing a partir d’una enquesta realitzada a un centenar de
professionals del sector del vi de tot el món, que van canviant per garantir una representació justa del sector. Als participants en l’enquesta se’ls demana que nomenin les cinc marques que més admiren, considerant criteris com la qualitat i consistencia del vi, la relació qualitat-preu i la solidesa de la marca.

L’editor de Drinks International, Shay Waterworth, comenta: “Família Torres és el productor de més èxit en la història del nostre rànquing. L’empresa no només elabora vins de classe mundial, sinó que el nostre panell de jutges admira la marca pel seu paper inspirador en la lluita contra el canvi climàtic i per liderar el sector del vi cap al futur. Enhorabona a la família i a tots els enòlegs de Família Torres”.

Miguel A. Torres, president de Família Torres, agraeix el suport dels professionals del sector i atribueix aquest reconeixement al treball i dedicació dels col·laboradors, distribuïdors i membres de la família. Per a ell, “Torres és molt més que una marca, és una família de més de 150 anys i cinc generacions, apassionada del vi i la viticultura”. I afegeix: “el que diferencia la nostra marca és precisament el nostre llegat com celler familiar i el compromís amb l’excel·lència, la innovació i la sostenibilitat. Fa molts anys que liderem la lluita contra el canvi climàtic, adaptant-nos i mitigant els seus efectes, però el que és més important, conscienciant i fomentant la col·laboració entre cellers per fer front a aquesta amenaça sense precedents”.

També et pot interessar

Comentaris