Agustí Torelló Mata canvia de nom i passa a anomenar-se Celler Kripta

08/02/2024 - 17:34h

Novetats corporatives després d’un 2023 amb creixement de vendes

Agustí Torelló Mata ha presentat aquesta setmana la nova imatge corporativa i la de tots els seus caves, que han deixat d’anomenar-se Agustí Torelló Mata per canviar a Celler Kripta que és el nom del seu primer cava i el més icònic de la marca. L’objectiu del canvi és visibilitzar el fet que Agustí Torelló Mata és un elaborador identificat amb el Penedès i amb les seves varietats autòctones com a “únic referent d’identitat pròpia del territori”.

El canvi arriba en un moment d’expansió de l’empresa. Les caves Agustí Torelló Mata van tancar el darrer exercici amb un increment de volum d’un 6%, xifra molt per sobre de les previsions. Les vendes van augmentar fins les 655 mil ampolles, de les quals 536 mil de caves de guarda superior i 119 mil de vins sota el paraigua de la DO Penedès. Les exportacions de la marca amb DO Cava van ser de 120 mil ampolles durant el 2023. La major part a mercats europeus, però també és rellevant el 15% que s’exporta als Estats Units.

Tot plegat en un moment de relleu generacional amb l’entrada de la tercera generació al negoci familiar. Marc Torelló, tècnic en viticultura i enologia, és el nou adjunt al celler, mentre que Sofia Torelló és la nova assistenta d’exportació per a Amèrica i adjunta de relacions públiques. Les caves les dirigeixen actualment Gemma i Alex Torelló Sibill amb el suport del seu pare. Un dels objectius a curt termini és créixer a nivell internacional i augmentar les vendes fora d’Espanya.

També et pot interessar

Comentaris