La Festa de la Verema d’enguany s’allargarà tot el mes de setembre amb una vintena d’activitats programades


La festa estrena imatge i es marca com objectiu potenciar-ne la promoció
La quarta edició de la Festa de la Verema convertirà el Penedès novament en punt de destinació turística de primer nivell. Enguany, la festa s’allargarà durant tot el mes de setembre enlloc d’estar concentrada en unes dates concretes, com s’havia fet fins ara. Hi haurà al voltant d’una vintena d’activitats programades destinades a tot tipus de públic que es repartiran en 20 cellers penedesencs.
El Consorci de Promoció Turística es marca com objectiu potenciar la festa i és per aquest motiu que s’ha apostat per allargar el calendari i omplir-lo de noves experiències gastronòmiques complementàries. Com a novetat, s’han programat esmorzars, sopars i picnics als cellers i també hi haurà tallers infantils, caminades o festes que s’afegiran a les activitats més tradicionals. Ja es poden fer les reserves a través de la pàgina web de Penedès Turisme.
Les activitats es concentraran durant els caps de setmana. Les primeres seran el 2 i 3 de setembre i les darreres el 23 i 24 del mateix mes. El president de Consorci de Promoció Turística, Ramon Riera, ha recordat que “tenim molt per oferir durant tot l’any i amb la nova aposta de la Festa de la Verema ho volem publicitar”. “Portem vint anys picant pedra des del Consorci per fer-nos un lloc en l’exigent món de la promoció turística i, mica en mica, ho estem aconseguint”.
Entre les novetats d’aquesta quarta edició també destaca el de la nova imatge. El disseny gràfic i la cartelleria són elements bàsics “per a que els nostres visitants tinguin a la seva ment una imatge concreta del Penedès i de la seva oferta. Costa aconseguir aquest imaginari, però amb idees com la que s’ha desenvolupat aquest any amb la Festa de la Verema, estem avançant en la bona direcció”, ha assenyalat Riera. El cartell oficial de la festa també s’ha presentat avui, conjuntament amb el programa de la festa, a la seu del celler Eudald Massana de Subirats, un dels vint participants d’enguany.
Per la seva banda, Núria Sala, directora d’Enoturisme Penedès, ha posat l’accent en la necessitat de “reforçar la nostra identitat i elements com la Festa de Verema són eines clau per la promoció de l’oferta del nostre territori”. “Aquest any donem un pas endavant més amb la inclusió dels àpats als cellers que ens ajudarà a posicionar-nos en el mercat enoturístic”. Des de Penedès Turisme es valora molt la implicació dels cellers per tirar endavant el projecte. La vintena de noms que s’han implicat en la iniciativa en aquesta quarta edició són el millor exemple de la nova manera de fer dels cellers del territori.