VOX es presentarà a les eleccions municipals al Vendrell i Calafell

Antonio Moreno i Tibor Rius, candidats de VOX al Vendrell i Calafell (Foto: VOX)
14/03/2023 - 17:55h

Els candidats seran Antonio Moreno Vera i Tibor Rius, respectivament

El Comitè Executiu Nacional de VOX ha elegit l’empresari Antonio Moreno Vera i l’advocat Tibor Rius com a candidats a l’alcaldia dels municipis del Vendrell i Calafell, respectivament, de cara a les eleccions municipals del proper mes de maig.

Pel que fa a Antonio Moreno Vera, és empresari vinculat al sector immobiliari i agent de la Propietat. També regenta empreses de serveis i seguretat. Actualment, desenvolupa la seva activitat professional a les empreses que tutela, combinant la seva feina amb els seus estudis en economia.

Nascut al Vendrell, “municipi que l’ha vist créixer i desenvolupar-se tant personalment com professionalment”, apunta VOX, el ja candidat es declara un “apassionat” de l’esport, de la natura i del seu lloc d’origen, motiu que l’ha animat a fer un pas al front i postular-se com a alcalde del Vendrell.

Calafell

Quant a l’advocat Tibor Rius, candidat de VOX a l’alcaldia de Calafell, és graduat en Dret, màster d’Accés a l’Advocacia per la Universitat Abat Oliva CEU, i es declara “etern defensor” del que és just, la família i el municipi calafellenc.

VOX remarca que durant la seva formació acadèmica ha obtingut matrícules d’honor en Dret eclesiàstic i al treball final de màster sobre dret de contractes.

També és veterà del club de debat de la Universitat Abat Oliba CEU i compta amb experiència en l’àmbit del Dret Penal, àrea del dret en què pretén especialitzar-se en un futur molt prometedor.

El 2019 va decidir unir-se al projecte polític de VOX en “ser el partit que més defensava les seves idees, i des d’aquell moment ha liderat la iniciativa juvenil del partit a la província de Tarragona”, diu VOX en un comunicat.

Tibor Rius, segons apunta el mateix partit, “es caracteritza per ser un candidat jove, disposat a donar la cara i defensar les seves idees al seu municipi”.

Va néixer a Barcelona, ​​però als 7 anys la família va decidir fer de la Costa Daurada la seva residència habitual, lloc on creix i es desenvolupa tant personalment com professionalment.

El ja candidat de VOX a Calafell es declara un “etern defensor” del que és just, la família i el municipi, motiu que l’ha animat a fer un pas endavant i postular-se com a alcalde calafellenc.

També et pot interessar

Comentaris