La singularitat d’una gota de vi Penedès, eix del darrer espot de la DO Penedès

Avatar
22/10/2020 - 11:24h

La DO Penedès comença a presentar accions per promocionar i enfortir el consum dels seus vins en la campanya de Nadal 2020

La DO Penedès ha iniciat aquesta setmana una nova campanya que s’allargarà fins a finals de desembre, amb l’objectiu d’enfortir el consum de vi Penedès de cara a les festes nadalenques. Aquesta acció se suma a l’estratègia que la DO Penedès va iniciar fa uns mesos, per potenciar el reconeixement i prestigi dels cellers i impulsar el consum dels vins Penedès entre el públic final, davant d’una època que no està sent fàcil per al sector.

La Denominació d’Origen Penedès aposta per un espot on es destaquen la personalitat, singularitat i qualitat dels vins Penedès, prenent com a protagonistes les particularitats i diversitat de les gotes, presents a diferents processos de l’elaboració del vi, i que en forma de metàfora, expliquen la gran diversitat i personalitat dels vins Penedès.

PUBLICITAT

Les gotes com el detall que defineix la personalitat
El darrer espot de la DO Penedès fixa la seva atenció en la singularitat d’una gota per a mostrar que cada detall és important i singular en la creació d’un vi Penedès: des de les gotes de pluja que cauen a la vinya, el plor del cep, la suor dels viticultors, el premsat, el procés d’elaboració fins a arribar a abocar el vi a la copa i assaborir-lo.

La premissa se centra en explicar que hi ha darrere d’una gota de vi, tots aquells passos que sumats el defineixen, tant a nivell de valors i patrimoni vitivinícola, com les seves característiques i personalitat quan el gaudim en una copa. L’objectiu és reforçar les singularitats dels vins Penedès a través del concepte de les gotes, ja que no hi ha dues gotes iguals, com tampoc dos vins.

PUBLICITAT


El resultat és un audiovisual de 30 segons que interpel·la directament al consumidor final. Aquest és un dels objectius principals que la DO Penedès va fixar-se a inicis d’any després que esclatés la pandèmia de la covid19: acostar ara més que mai la qualitat i excel·lència dels vins Penedès al públic general.

Una campanya en prime-time
L’espot de la DO Penedès es podrà veure en les franges de prime-time de televisió (TV3) i ràdio (RAC1, Catalunya Ràdio), així com en mitjans especialitzats en paper i digital i xarxes socials. Paral·lelament s’aniran llançant petites càpsules audiovisuals en les xarxes socials, cada una centrada en una de les gotes que conformen l’audiovisual, i altres gotes que també conformen el món dels vins Penedès.




També et pot interessar

Comentaris