Aconseguir experiències perdurables, clau per atreure enoturistes

24/02/2020 - 11:01h

Les segones enojornades organitzades per l’Institut del Cava posen l’èmfasi en les claus per internacionalitzar l’enoturisme

Presentar eines per captar enoturistes d’arreu del món. Aquest és el principal objectiu amb què l’Institut del Cava ha organitzat enguany les segones Enojornades, que dijous i divendres van reunir al CIC Fassina de Sant Sadurní unes 120 persones.

Les diverses ponències que es van proposar van girar al voltant de quatre eixos, tots encaminats a donar als assistents informació per obrir-se a nous mercats.

Entre els que hi van intervenir hi havia la Zaida Semprún, consultora especialitzada en la gestió de cellers familiars, que va parlar sobre la figura de l’enoturista.

Semprún aposta per una fórmula màgica en què s’han d’aconseguir experiències perdurables, i a això s’hi arriba superant les expectatives del visitant.

Per arribar a aquest vincle emocional, la consultora creu que cal ser flexibles en les propostes, buscar l’especialització que ofereixen les tendències turístiques generals. A més, va recordar, que quan es tracta de captar enoturistes estrangers, la competència no està mai a casa.

Per conèixer el perfil de l’enoturista estranger en funció del seu origen, tres experts en Nord-amèrica, Llatinoamèrica i la Xina van ser presents a les Enojornades, en què també es va parlar de destinacions enoturístiques de referència i es van mostrar alguns casos d’èxit de cellers.

També et pot interessar

Comentaris