Font-rubí celebra la Fira Vinòleum amb un horari totalment ampliat
Aquest cap de setmana hi haurà estands de caves, vins, olis, artesania, gastronomia i exhibició d’oficis
Dissabte i diumenge el municipi de Font-rubí viurà una nova edició de la Fira Vinòleum amb la principal novetat de l’horari, que serà el dissabte de 17 a 23h i el diumenge de 9.30 a 21h ininterrompudament. Durant la fira estaran oberts al públic els diferents estands de caves, vins, olis, artesania, gastronomia i exhibició d’oficis. Als dos estands d’informació es podran trobar els plànols de la fira i tots els horaris de les activitats, així com la venda de copes per poder degustar els diferents vins i caves.
Les activitats començaran el dissabte a les 17h amb la inauguració de la fira a càrrec del meteoròleg Francesc Mauri. Tot seguit es farà un tast vertical de xareŀlo de Montpicolis. De 17.30 a 21.30 es faran jocs gegants i de 18 a 20.30h tallers infantils. A les 18.30h Swing Vilafranca organitzarà una sessió de ball i a les 19h es farà un nou tast de vins del món amb la sommelier Laura Masramon. Les dues activitats del dissabte seran dos concerts a càrrec del grup Trifàsic (19.30h) i Versio.Cat (21.30h).
El diumenge la Fira oferirà de 9.30 a 11h l’esmorzar del veremador. A les 12 del migdia es farà una mostra de balls populars i, en acabar, la tradicional trepitjada de raïm. A partir de les 10.30h s’obriran els estands i a aquella hora hi ha preparat un taller de cuina amb ceps, a càrrec de Berta Garriga. A la mateixa hora es farà una demostració de llaurada animal. I a les 12h un nou tast de vins amb Castanyer, a càrrec de Francesc Suriol del Celler de Can Suriol del Castell de Grabuach. A les 13h, el tast serà d’oliva de taula, a càrrec de Jordi Oyonarte.
Les activitats de la tarda començaran a les 17h amb un taller de sabó i un concert a càrrec del grup Crom Acústics. Mitja hora més tard tindrà lloc el tast de Sumolls de Mont-rubí, a càrrec de Josep Queralt, del Celler Heretat Mont-rubí. A les 18h, tast de còctels amb Mònica Rabal i concert a càrrec del grup Kim&Noelia. A les 19h, taller de pintura amb vi i maridatge Xerigots amb vins del municipi.
Per als tallers, tastos o maridatges cal la inscripció a través del correu electrònic: vinoleumfontrubi@gmail.com, detallant nom de l’activitat, nom i cognoms i telèfon de contacte.


