Assalt armat al multicinemes de Calafell
Els Mossos d’Esquadra del Vendrell investiguen l’assalt amb armes de foc que aquest diumenge a la nit hi va haver al complex del multicinemes de la urbanització Mas Mel de Calafell.
Pocs minuts abans de les onze de la nit, un home presumptament armat amb una pistola i amb el rostre tapat amb un passamuntanya va entrar al vestíbul dels cinemes calafellencs, al peu de la carretera C-31, i va exigir que li lliuressin la recaptació econòmica disponible.
Uns segons més tard van entrar al mateix indret un parell d’atracadors més, també amb la cara tapada i que van amenaçar armats als treballadors que hi havia a l’equipament cultural. Mentrestant, un quart assaltat esperaria els seus companys a l’exterior, en un vehicle de color negre. Malgrat el control policial que els Mossos d’Esquadra van establir a la zona, els assaltants van poder fugir en direcció a Cunit i, de moment, no hi ha detinguts per aquest fet.
La recaptació que es van endur els assaltants podria oscil·lar entre els 8.000 i els 10.000 euros, segons diverses fonts de la investigació en marxa.


