Les altes temperatures avancen la verema a la DO Penedès

11/08/2017 - 06:22h
Aquest any, la DO Penedès ha començat la campanya de la verema el darrer dia de juliol, uns deu dies abans del que era habitual fa un parell de dècades. Segons ha explicat Francesc Olivella, director de la DO Penedès, el chardonnay és la primera varietat que s’ha començat a collir.

 
Habitualment, aquest tipus de fruit es veremava a mitjan mes d’agost, però les altes temperatures de finals de juliol i principis d’agost han fet que la seva maduració s’avanci. Olivella ha assegurat que la d’enguany és la verema més primerenca de la història de la DO Penedès.
 
 
Pots llegir la notícia completa en aquest enllaç.

També et pot interessar

Comentaris

1336