L’equip de gimnàstica rítmica repeteix com a protagonista de l’anunci de Freixenet

26/09/2016 - 16:15h

L’equip nacional de Gimnàstica Rítmica ha tornat a ser l’escollir per brindar amb Freixenet en l’anunci de Nadal. Després de l’èxit que el celler de Sant Sadurní va aconseguir amb l’anterior campanya, la firma cavista considera que les joves representen a la perfecció els valors que vol transmetre: talent, treball i tenacitat.

“Vem quedar molt enamorats d’elles com bombolles i per les seves històries personals de superació”, ha dit el director de Comunicació de Freixenet, Pere Bonet, en la presentació que s’ha fet aquest dilluns a les caves sadurninenques. A l’acte també hi ha estat present la gimnasta Alejandra Quereda, que s’ha mostrat molt agraïda de que Freixenet les hagi tornat a escollir per ser protagonistes de l’anunci.  “L’any passat vem brindar demanant que tant de bo aquest 2016 fos un any daurat, i no ha estat d’or, però ha estat de plata”.

Malgrat i que no han donat detalls de com serà l’espot amb què felicitaran les festes, Freixenet sí que ha avançat que reeditarà la campanya de l’any anterior, que completarà amb les imatges que l’equip de JWC ha gravat els darrers mesos en què ha acompanyat a les gimnastes.

Vendes per Nadal

Tal com ha apuntat Pere Bonet, el celler preveu incrementar les vendes un 5% aquesta campanya de Nadal. Josep Lluís Bonet també ha parlat de l’escassetat de la verema, que repercutirà en els preus del raïm, que ja ha avisat que seran força més alts que en anys anteriors. Segons ha dit Bonet, aquesta pujada també pot repercutir en el preu del producte final, tot i que seran augments “assequibles i res dramàtics”.

També et pot interessar

Comentaris