Cinc detinguts a Cunit per cultivar marihuana
Durant el matí d’aquest dimecres, 29 de juny, el grup UDYCO de la Policia Nacional de Tarragona, amb el suport de la Policia Local de Cunit, va realitzar unes entrades i registres simultanis en dos domicilis dels municipis de Calafell i Cunit i en a la seu d’ una associació cannàbica de Cunit. En l’operatiu anti-droga van ser detingudes cinc persones.
Segons que ha informat l’Ajuntament de Cunit, durant els registres policials es van poder intervenir 257 plantes de marihuana, uns aproximadament 18 quilos de la mateixa substancia llesta per la consumició, al voltant d’uns 3.000 euros en metàl·lic i material per implantar una nova plantació.
També s’ha pogut comprovar l’existència de manipulacions en la xarxa elèctrica que permetien un frau en el fluid elèctric.
A banda de la col·laboració de la Policia Local de Cunit el dia dels registres, des del consistori cunitenc s’ha informat que prèviament hi ha hagut una feina policial de seguiment i control durant diverses setmanes.
L’operació va finalitzar amb la detenció de 4 homes i una dona, veïns de Vilanova i la Geltrú i de Cunit, acusats de ser presumptes autors d’uns delictes contra la salut pública i posats a disposició de les autoritats judicials.


