Vilafranca obre el primer tram de la llosa de l’AVE
L’Ajuntament de Vilafranca ha retirat les tanques que separaven el primer tram de l’espai enjardinat de la llosa de la via del pas dels vianants, fent-ho, doncs, més accessible a tothom perquè ja s’hi pot passejar. Han obert, doncs, 1 hectàrea i mitja de les vuit que ocupa tota la llosa. Així dimarts al matí l’alcalde […]












