La Festa de la Fil·loxera infantil celebra els 25 anys amb una foto col·lectiva
Un aniversari més, l’Associació Festa de la Fil·loxera va tornar a reunir, divendres a la tarda, centenars de petits fil·loxeraires amb la samarreta groga posada per fer realitat la foto del 25è aniversari de la Festa infantil.
Quan faltaven pocs minuts per a les vuit del vespre, el fotògraf sadurninenc Blai Carda va tornar a ser l’encarregat de capturar la instantània que passarà a la història d’aquesta entitat sadurninenca. A l’acte també van estar presents els elements que el proper divendres 8 de setembre al migdia protagonitzaran la Festa de la Fil·loxera infantil.
{googleads}
La fotografia es podrà comprar a partir dimecres a la botiga que l’Associació Festa de la Fil·loxera tindrà a la plaça de l’Ajuntament.
FOTO: Blai Carda / Global Image


