La Bisbal del Penedès celebra aquest diumenge la tradicional Festa dels Tres Tombs
Començarà amb un esmorzar popular a l’Era de Batre i el recorregut tradicional que es recupera s’iniciarà a les 11.30h.
Començarà amb un esmorzar popular a l’Era de Batre i el recorregut tradicional que es recupera s’iniciarà a les 11.30h.
Assegura que “continuarà treballant de manera decidida pel benestar” del municipi i mantenint la majoria absoluta i la “solidesa en el nostre projecte per a la comunitat”.
Sílvia Montfort afirma que “ens han impedit ser útils per la Bisbal” i que el govern no compleix amb els acords de mandat i ERC no en vol ser còmplice.
L’Ajuntament va adquirir aquest immoble el passat mes d’agost i té previst destinar-lo a equipaments culturals.
L’obra, de l’artista canari Ceser i ubicada a la façana del nou equipament de ‘La Fassina’, està dedicada a l’ADF Clot de Bou.
L’equipament allotjarà la colla castellera local i l’ADF Clot de Bou.
Diu que va contractar una empresa encarregada de buscar motius per la suspensió
Inclourà la ‘Fira de Nadal de la Bisbal’, que comptarà amb la participació de comerços locals, parades d’artesania i tastos gastronòmics; i també un tió gegant amb xocolatada.
L’alcaldessa signa un decret reiterant les al·legacions d’oposició al projecte presentades a l’agost.
L’immoble estava distribuït en cinc estances on hi havia un cultiu de 812 plantes en diferents estats de creixement.
Invertirà 19.360 euros en la instal·lació d’elements a diversos indrets del municipi bisbalenc.
L’ACA concedeix a l’Ajuntament bisbalenc 83.620 euros, el 74,2% dels 112.695 euros que costarà l’actuació.
L’Ajuntament bisbalenca dona llum verda a l’espai amb una capacitat per a 58 places.
Es tracta d’un esdeveniment que uneix els sectors del comerç, turisme, cultura, gastronomia i tradició.