La basílica de Santa Maria protagonitza el calendari del 2027

04/11/2026 - 10:33h

Conté fotografies de diferents vistes de l’església fetes per Maria Rosa Farré i la recaptació anirà per les obres de restauració de la façana principal.

Amb les obres de restauració de la façana principal iniciades, la comissió santa Maria 2020 posa a la venda el calendari per l’any 2027, al preu de 10€, per tal de seguir recaptant fons per les obres en curs que es preveu que finalitzin a començaments d’abril.

El calendari mostra imatges amb diferents vistes de l’església de santa Maria per cada mes de l’any. Les fotografies són de Maria Rosa Ferré. S’ha fet una edició de 250 exemplars del calendari i es pot trobar a la venda a les esglésies de santa Maria, la Trinitat, l’Espirall i sant Francesc, el despatx parroquial, i també a Cal Pujol i ca la Madrona.

És recorda que també es pot adquirir loteria de Nadal, amb el número 34018, i que també va destinada a les obres de la façana principal de santa Maria.

També et pot interessar

Comentaris

1336