La Bisbal celebra la primera Fira Animalista Tarracodogs aquest dissabte
La jornada tindrà lloc al carrer Balmes, amb activitats dirigides a tots els públics
Aquest dissabte, el carrer Balmes de la Bisbal del Penedès acollirà de 9 del matí a 9 del vespre la primera edició de la Fira Animalista Tarracodogs, que aplegarà parades d’entitats, associacions, protectores, comerços i projectes vinculats al món animal. Durant la jornada també hi haurà una zona d’adopcions i presentació d’animals que busquen família, un mercat solidari amb protectores i associacions, activitats familiars i concursos amb els animals de companyia, sorteigs, música en directe i servei de bar solidari i menjar.
A partir de les 12 h tindrà lloc la inauguració institucional, amb l’alcaldessa de la Bisbal del Penedès. Tot seguit, la Colla Castellera La Bisbal del Penedès (Els Bous) aixecarà un pilar. La música també tindrà protagonisme durant la tarda. A les 18.30 h actuarà Silver Monkeys i, a continuació, serà el torn de Marcel Gaston.
La I Fira Animalista Tarracodogs està organitzada per Tarracodogs amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès, a través de la Regidoria de Benestar Animal, i compta també amb la participació de diferents entitats i col·laboradors.


