Aprovat l’acord amb la Generalitat per a la construcció d’11 habitatges de protecció oficial a Calafell
S’aixecaran a la cruïlla dels carrers Ramon Llull i Joan Nin, prop del nucli del Poble
L’Ajuntament de Calafell ha aprovat l’acord amb la Generalitat per a la construcció d’11 habitatges de proteccio oficial. La promoció s’aixecarà al solar existent a la cruïlla dels carrers Ramon Llull i Joan Nin, a tocar del nucli del Poble.
Mesos enrere, el municipi de Calafell va cedir els terrenys, atenent la demanda de terrenys que el govern català havia fet als municipis per a construir 50.000 habitatges públics arreu del país fins al 2030. Ara, el conveni aprovat regula les obligacions de les dues parts per a l’execució del projecte, el cost del qual anirà a càrrec de la Generalitat.
El tinent d’alcalde d’Estratègia Urbana de l’Ajuntament de Calafell, Miguel Ángel Perín, explica: “Aquests 11 primers habitatges són els que podien tirar-se endavant ara mateix, perquè els terrenys estaven disponibles immediatament, sense desaprofitar la primera convocatòria del pla”.
A més, Perín afegeix: “Disposarem de més espais per a cedir a la Generalitat, en les posteriors convocatòries del pla”.
L’alcalde de Calafell, Ramon Ferré, diu de la seva banda que “amb la promoció municipal de 110 habitatges, nosaltres ja estàvem fent els deures; però no podem desantendre la petició de la Generalitat, ja que a Calafell continuem tenint necessitat d’habitatge protegit, que ajudi a baixar els preus alts actuals”.


