Confinada la població del Pi de la Serreta d’Olèrdola per un incendi forestal a la zona


El foc declarat aquest diumenge a la tarda ja s’ha donat per controlat.
Protecció Civil ha ordenat aquest diumenge a la tarda el confinament de la zona de la Serreta (Alt Penedès) per un incendi de vegetació forestal que s’ha declarat entre els municipis d’Olèrdola i Vilafranca del Penedès.
El foc s’ha pogut donar per controlat i estabilitzat poc abans de les 19.30 hores i també obliga a tallar la carretera C-15 entre Canyelles (Garraf) i Olèrdola en els dos sentits de circulació.
L’avís de l’incendi s’ha rebut a les 17.33 hores a tocar de la C-15 i del Pi de la Serreta. Els Bombers de la Generalitat treballen a la zona amb una vintena de dotacions, cinc de les quals aèries.
Protecció Civil ha posat en alerta el pla Infocat per l’incendi de Vilafranca del Penedès i Olèrdola, i ha enviat una alerta als mòbils de la zona de la Serreta demanant el confinament de la població. A més, es demana de tancar portes i finestres i trucar al 112 en cas d’emergència.
Aquest missatge també l’han rebut centenars de veïns que es trobaven a Vilafranca, a uns 2 kms de l’incendi.
Val a dir que el Festival Vijazz continua amb la programació prevista després que l’alcalde de Vilafranca, Francisco Romero, hagi parlar amb la consellera d’Interior de la Generalitat, Núria Parlón, que li ha confirmat que l’incendi a tocar de la capital penedesenca està controlat.
