Incendi en un pis de Vilafranca el dia de Sant Joan


El succés va mobilitzar 8 dotacions dels Bombers, Policia Local, Mossos i el SEM al carrer Pere el Gran de Vilafranca.
Vuit dotacions dels Bombers van acudir a l’avís d’un incendi en un pis del número 25 del carrer Pere el Gran de Vilafranca. Els fets van passar el dia de Sant Joan cap a les 11.30 del matí, quan es va alertar del fum que sortia d’un habitatge.
Quan van arribar els Bombers es van trobar el pis tancat amb un fum espès que cobria tot l’habitatge, fet que va dificultar trobar el focus de l’incendi. Finalment, es va detectar que l’origen era un matalàs que estava cremant.
Els efectius van revisar tot l’habitatge i no van trobar cap persona però sí un animal de companyia, que va morir.
La gran quantitat de fum que es va originar es va escampar per altres pisos a causa de l’efecte xemeneia del un pati interior.
Els Bombers van fer una primera inspecció i no van detectar afectacions estructurals en l’edifici, de planta baixa i tres pisos.
Cap a les 13.40h es va donar el servei per finalitzat.
Fins al lloc dels fets també s’hi van desplaçar efectius de la Policia Local, Mossos i una ambulància del SEM.