Dos detinguts per diversos furts en el mateix establiment en 12 dies

14/04/2025 - 12:22h

Els individus van agredir i amenaçar de mort el treballador d’un comerç de l’avinguda de Barcelona que els volia aturar

La Policia Local de Vilafranca va detenir diumenge dos individus per haver comès diversos furts en un mateix establiment els darrers 12 dies. El darrer cop va ser dissabte passat però aquesta vegada un treballador de l’establiment va intentar aturar-los perquè paguessin el que s’enduien, moment en què va ser agredit amb una forta empenta i amenaçat de mort pels dos individus.

Gràcies a les imatges de les càmeres de l’establiment, els agents de la Policia Local van aconseguir identificar els autors i diumenge a la tarda es va muntar un dispositiu per poder detenir-los en el local ocupat on es trobaven. Els dos individus ja han passat a disposició judicial.

La Policia Local de Vilafranca ha efectuat 43 detencions en el que portem d’any. Un dels seus objectius és treballar la prevenció per reduir la comissió de fets delictius i, en el cas de produir-se, donar una resposta ràpida i posar a disposició judicial els autors d’aquests fets.

També et pot interessar

Comentaris

1336