L’Ajuntament busca la dinamització comercial amb la promoció dels locals buits


Una plataforma digital permetrà conèixer les característiques de cada espai disponible i facilitarà el contacte entre la propietat i possibles llogaters
A partir del 25 de novembre, una empresa contractada pel Servei de Comerç de l’Ajuntament de Vilafranca, Societat Empresa, iniciarà la identificació i diagnosi dels locals buits ubicats en vuit carrers del centre contactant amb els propietaris i/o gestors immobiliaris amb la finalitat de recopilar informació sobre les característiques i potencialitats dels més de 50 locals buits que hi ha i introduir-la en una plataforma digital. Aquesta eina digital permetrà a potencials arrendataris conèixer de primera mà les característiques i ubicacions dels locals disponibles, així com facilitar els contactes entre propietaris i possibles llogaters.
Aquesta és la mesura que l’Ajuntament ha pres per revitalitzar el comerç local, a partir de la dinamització i promoció dels locals comercials que actualment no tenen activitat i poden estar disponibles. La zona acotada està formada per un itinerari que comença a la plaça Constitució, les places de la Vall del Castell, de l’Oli, Jaume I i els carrers de Sant Bernat, Coll, de la Cort i també el carrer Sant Pere.
Està previst que els locals disponibles s’identifiquin a través d’un QR, que estarà visible a l’aparador o entrada del local i enllaçarà amb la web, vlf.cat/locals, on es podrà accedir a la fitxa descriptiva del mateix.