Exit de participació en l’11a edició de la campanya Troba la Fil.loxera de Som Sant Sadurní
S’han registrat 1.125 fil.loxeretes enviades per WhattsApp
La campanya de dinamització comercial Troba la Fil·loxera, organitzada per l’associació comercial Som Sant Sadurní, ha estat un èxit, amb un increment de participació del 71% respecte a l’edició anterior.
Durant la campanya, que s’ha dut a terme entre el 28 d’agost i l’11 de setembre, s’han registrat un total de 1.125 fil·loxeretes enviades per WhatsApp, amb una participació total de 108 persones, de les quals un 53% van aconseguir trobar les 15 fil·loxeretes amagades en els establiments adherits al Som Sant Sadurní a través dels codis QR.
Els guanyadors d’aquesta edició són:
- Abril Sanmartí Vicente
- Alba Martínez Murciano
- Anna Parellada Sisternas
- Elsa Fernández Gallardo
- Eric Puchol Expósito
- Judit Bel Amposta
- Manuel del Fresno Sánchez
- María Jesús Soriano Sánchez
- Patricia Nin
- Sílvia Bertran Ortega
El Premi Especial per trobar totes les 15 fil·loxeretes ha estat per Kevin Regener Roig. Els guanyadors poden recollir els seus premis a l’oficina de Som Sant Sadurní fins al dia 20 de setembre, els dimarts a la tarda o bé els dilluns, dimecres, dijous i divendres al matí.
Aquesta és la 11a edició d’una campanya que, enguany, ha presentat una imatge renovada dissenyada per Mariona Roca i que ha comptat amb la col·laboració de l’Associació Festa de la Fil.loxera.
La campanya “Troba la Fil·loxera” és una iniciativa anual impulsada per Som Sant Sadurní amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local i fomentar la participació ciutadana. Gràcies a l’èxit d’aquesta edició, es confirma la tendència positiva en l’ús de dinàmiques comercials que contribueixen a la vida social i econòmica de Sant Sadurní d’Anoia