La revetlla de Sant Joan de la Barraca es farà a la plaça Milà i Fontanals

19/06/2024 - 11:55h

Arribada de la flama del Canigó, sopar, música i final de festa a la Gueralda, actes principals de la 5a edició

La Barraca de Vilafranca organitza per cinquè any consecutiu la revetlla popular de Sant Joanamb activitats, sopar i concerts fins ben entrada a la matinada, a la plaça Milà i Fontanals de Vilafranca del Penedès. 

A partir de les 20 h, la Barraca donarà el tret de sortida a aquesta festa, oberta a tothom, amb la recollida de la Flama del Canigó, a la plaça de la Vila. Després, l’entitat la portarà fins la plaça dels porcs, on un grup de cant improvisat exhibirà el seu domini de la glosa, amb una actuació per a tots els públics. Seguidament, se celebrarà el sopar popular de dur-ho. Al acabar, el grup de versions La Portàtil FM oferirà un concert en directe i, finalment, la festa  acabarà al Casal Popular La Gueralda, amb PDs.  

Com en les edicions anteriors, el sopar popular consistirà amb allò que cadascú es porti de casa. L’espai comptarà amb taules i cadires pels grups que hi assisteixin i també hi haurà una barra autogestionada pels organitzadors de la Revetlla. Amb els beneficis obtinguts a la barra es finançarà la festa.  

Després de celebrar les edicions anteriors de la Revetlla popular al parc del Tívoli, a l’IES Milà i Fontanals, al barri de la Girada i el barri de l’Espirall, l’ubicació d’aquesta cinquena edició al barri del Centre respon a la voluntat de La Barraca de recórrer els barris de Vilafranca i així, apropar la cultura popular i els espais comunitaris a tots els racons de la Vila. 

També et pot interessar

Comentaris

1336