El Consell Comarcal de l’Alt Penedès posa en marxa el servei d’atenció telefònica amb cita prèvia

17/06/2024 - 09:46h

Aquest model és opcional i complementa l’actual d’atenció presencial o sense cita

L’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal ha posat en marxa un nou canal de relació amb la ciutadania, l’atenció telefònica amb cita prèvia, un servei personalitzat i de fàcil accés que ofereix escolta activa, acompanyament, atenció integral i comunicació.

Les persones que fan ús de l’atenció telefònica amb cita prèvia poden organitzar-se i planificar les serves agendes per tal de ser ateses en el moment que els vagi millor (dins els horaris de l’atenció ciutadana del Consell Comarcal). A més, s’estalvien temps i desplaçaments. Aquest model d’atenció és opcional i complementa el model actual d’atenció presencial amb o sense cita prèvia.

Actualment, les consultes que es poden atendre telefònicament amb cita prèvia al Consell Comarcal de l’Alt Penedès són: assessorament sobre tràmits administratius, resolució de dubtes relacionats amb els canals de tramitació, orientació sobre programes i serveis del Consell Comarcal, dubtes i assessorament sobre hipoteques i contractes de lloguer d’habitatges, i dubtes i assessorament sobre temes de Consum.

L’atenció telefònica amb cita prèvia també serveix per acompanyar les persones que tenen dificultats per entendre i utilitzar els serveis digitals quan han de fer tràmits electrònics. Així, des de l’Oficina d’Atenció Ciutadana es dona resposta a una necessitat sorgida amb l’augment de l’ús de la tramitació electrònica.

Amb l’habilitació d’aquest canal d’atenció telefònica es pot oferir una assistència personalitzada durant els processos de tramitació per internet (instal·lar el certificat digital, emplenar la sol·licitud, adjuntar documents en algun tràmit o procediment, etc.). 

També et pot interessar

Comentaris

1336