El Punt-Connecta dona servei tots els dies de la setmana i obre un nou punt d’atenció a Coma-ruga

La regidora de Cohesió Social de l’Ajuntament del Vendrell, Montse Martín (Foto: Ajuntament del Vendrell)
06/03/2024 - 19:09h

Aquest dijous es posa en marxa el servei a la sala de lectura del barri marítim vendrellenc.

A partir d’aquest dijous, 7 de març, es posa en marxa el servei de Punt-Connecta a la Sala de lectura de Coma-ruga (Av. Generalitat, 30, en horari dels dijous de 10 h a 13 h) per apropar-lo a les persones que resideixen als nuclis marítims vendrellencs.

I també s’ampliarà a tots els dies de la setmana al nucli del Vendrell, al local de La Ballaruga (Av. Sant Vicenç, 6, de dilluns a divendres de 9 h a 12 h).

El Punt-Connecta és un servei que ofereix l’Ajuntament del Vendrell, juntament amb La Ballaruga, i amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona i de l’Obra Social Fundació ‘la Caixa’, amb el que es vol garantir l’accés als recursos digitals a tota la ciutadania. L’objectiu de donar suport, acompanyar i orientar a qui ho necessiti, i prevenir situacions de risc social a causa de la bretxa digital.

La regidora de Cohesió Social de l’Ajuntament del Vendrell, Montse Martín, ha explicat que “es tracta d’un servei destinat a tota la població que no disposa d’eines per fer tràmits de forma digital i a qualsevol persona que tingui la necessitat de fer-ne ús”.

Martín ha afegit que “els tràmits que han requerit més suport i atenció fins al moment han estat els relacionats amb l’aplicació La Meva Salut, sol·licitud de beques i ajuts de lloguer d’habitatges, realització de currículums i gestions de la Seguretat Socials i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)”.

Per demanar cita prèvia cal trucar al telèfon 977 944 228 o enviar un correu electrònic a l’adreça laballaruga.connecta@gmail.com.

També et pot interessar

Comentaris

1336