Setge policial per actes d’incivisme a les nits a la Rambla del Vendrell

El vehicle de la recent creada Unitat de Suport Policial del Vendrell.
18/05/2023 - 18:00h

La Policia Local n’ha interposat una trentena entre les últimes setmanes i les dues darreres nits

La Policia Local del Vendrell, per mitjà de la recentment constituïda Unitat de Suport Policial (USP), està intensificant els darrers dies la pressió i sancions contra un grup de joves que gairebé cada nit provoquen queixes als veïns de la Rambla per molèsties amb sorolls, actes d’incivisme i desordres.

Segons s’ha explicat des de fonts properes a la policia vendrellenca, els fets fa temps que duren i fa unes setmanes la Policia Local ja va interposar un total de 18 multes per incompliment de l’Ordenança de Convivència i Civisme de l’Ajuntament del Vendrell i un parell més per suposades infraccions de la Llei 4/15, de seguretat ciutadana.

Una dotzena més dimarts
La nit d’aquest dimarts, la policia vendrellenca va tornar a acudir a la Rambla i va interposar una dotzena de multes més, també per casos de molèsties, vandalisme i desordres. Els veïns diuen que estan farts de la presència d’aquell grup de joves incívics, alguns cops fins ben entrada la matinada.

Quant a la nit d’aquest dimecres passat, l’última abans de tancar aquesta edició, un veí de la Rambla va tornar a trucar a la Policia Local i els agents del cos de seguretat van procedir a identificar 5 persones. Amb tot, la policia no va poder verificar que havien estat els autors d’actes d’aldarulls, atès que les persones identificades van apuntar que havien estat d’altres que ja havien marxat de la zona.

La regidora de la Policia Local, Mariluz Ramírez, ha reconegut al 3d8 que els joves suposadament protagonistes de l’incivisme a la zona generen alarma social entre el veïnat.

També et pot interessar

Comentaris