Tres dies de treballs per asfaltar l’aparcament de terra de l’Hospital del Vendrell


Entre aquest dimecres i divendres el bus per accedir a l’equipament sanitari serà gratuït
Entre aquest dimecres i divendres de la mateixa setmana, es duran a terme treballs per asfaltar la zona de terra de l’aparcament de vehicles de l’Hospital del Vendrell, segons ha anunciat l’ajuntament vendrellenc.
Mentre durin aquestes tasques es recomana no accedir-hi amb vehicle privat i, a més, el bus urbà que fa el servei des del centre del Vendrell fins a l’equipament serà gratuït.
L’actuació consisteix en fer un compactat i fresat asfàltic en aquesta zona d’aparcament d’uns 2.000 metres quadrats aproximadament, que estava molt malmesa i que provocava grans incomoditats als usuaris del centre hospitalari.
Val a dir, a més, que la millora de l’aparcament de l’hospital comarcal del Baix Penedès és una reivindicació històrica a la zona. A banda de les places degudament limitades, hi ha altres zones sense asfaltar i que diàriament son ocupades per desenes de vehicles d’ususaris de l’equipament sociosanitari.
Tot i l’asfaltatge previst, encara quedarà pendent una ampliació de les places d’aparcament d’un hospital, per altra banda, pendent d’una ampliació pel que fa al seu espai intern disponible.