La Ruta del Vi del Penedès mostra els seus Invisibles a les xarxes socials

18/05/2021 - 10:57h

L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar a conèixer el valor personal i humà que atén els visitants del territori

Amb la voluntat de donar continuïtat a la campanya de promoció turística “Penedès, compta amb nosaltres”, iniciada al passat mes de setembre, el Consorci de Promoció Turística del Penedès presenta a les xarxes socials a les persones “invisibles” que hi ha al darrera de les empreses de la Ruta del Vi del Penedès.

El Consorci, que gestiona la Ruta, vol que aquesta campanya posi en el centre d’atenció les persones que treballen i cuiden el Penedès com a destinació turística, aquelles que fan que els visitants tinguin una bona experiència al Penedès. 

Setmanalment, tant al perfil d’Instagram com de Facebook de la destinació,  @Penedesturisme, s’aniran presentant fotografies dels “Invisibles”, perquè tothom conegui qui hi ha al darrera de cellers, restaurants, allotjaments i serveis turístics.

Aquestes fotografies quedaran disponibles per a consultar en tot moment, i per tant, es convertiran en una guia completa dels establiments de la Ruta.

Així doncs, la campanya de presentació dels Invisibles mostra als visitants la nostra cara més propera, personal i distintiva del Penedès, posa en valor el personal humà, que marca la diferència en l’experiència turística global i dóna més visibilitat a cada una de les entitats de la Ruta del Vi, en un any complexe per aquest teixit empresarial.

La campanya vol seguir viva i crear un directori d’Invisibles dels recursos turístics i patrimonials del Penedès, com museus, castells o centres d’interpretació i espais d’experiències. 

També et pot interessar

Comentaris