El Vendrell mostra el seu patrimoni cultural i turístic a 58 guanyadors de la campanya ‘Compra i Descobreix Catalunya’
Es va organitzar una visita aquest dissabte passat amb persones de 22 municipis d’arreu del país
El passat dissabte, el Vendrell va acollir una jornada de descoberta del municipi amb la participació de 58 persones procedents dels 22 municipis organitzadors de la campanya comercial ‘Compra i Descobreix Catalunya’.
La trobada s’emmarcava en els premis de la 16a edició d’aquesta campanya de dinamització comercial i promoció turística, que enguany s’ha celebrat sota el lema ‘Compra a prop, arriba lluny’, amb l’objectiu de fomentar el comerç de proximitat i donar a conèixer el patrimoni i els atractius dels municipis organitzadors.
L’Ajuntament del Vendrell va oferir un programa complet d’activitats per donar a conèixer als visitants el patrimoni històric, cultural i turístic del municipi.
La jornada va començar amb una visita guiada pel centre històric, durant la qual es van presentar alguns dels personatges il·lustres del Vendrell. Tot seguit, els participants van visitar l’Església parroquial, l’Orgue i el campanar.
El programa va continuar amb un dinar en un restaurant dels barris marítims i es va completar amb una visita a Vil·la Casals, a Sant Salvador.
Amb aquesta jornada, des de l’Ajuntament del Vendrell es remarca que el municipi ha tingut l’oportunitat de mostrar alguns dels seus principals atractius i reforçar la seva projecció turística i cultural, en el marc d’una iniciativa que uneix la promoció del comerç local amb la descoberta del territori.
La campanya ‘Compra i Descobreix Catalunya’, en la qual enguany han participat més de 100 establiments del Vendrell i 1.196 de tot Catalunya, s’ha consolidat com una iniciativa de referència en la promoció conjunta del comerç de proximitat i del turisme arreu de Catalunya.


