Detinguts a l’Arboç quatre lladres que actuaven arreu de Catalunya

Imatge d’arxiu d’un vehicle de la Policia Local de l’Arboç (Foto: Ajuntament de l’Arboç)
19/10/2020 - 20:00h

La Policia Local els va interceptar divendres a la carretera N-340, a més de quatre sospitosos més

La Policia Local de l’Arboç va detenir divendres passat al matí quatre individus com a presumptes autors de diversos robatoris en diverses localitats de tot Catalunya.

L’operatiu policial es va iniciar quan els agents van rebre una trucada telefònica alertant que tres individus havien sostret una bossa de mà amb diversos efectes de valor, una quantitat considerable de diners en efectiu i, tot seguit, havien fugit del lloc dels fets amb cotxe.

Després de l’avís, els policies arbocencs van poder aturar el vehicle a la carretera N-340 amb quatre individus al seu interior. Els agents van inspeccionar el vehicle i van localitzar diversos objectes de valor, presumptament sostrets, entre els quals, quatre telèfons mòbils. Per aquest motiu, es va procedir a la detenció de tots els ocupants.

Més tard, els agents de la Policia Local de l’Arboç van observar uns altres quatre individus amb una actitud sospitosa i van procedir a inspeccionat la zona, en la qual van intervenir una quantitat important de diners en efectiu amagada al carrer. Suposadament, els quatre homes buscaven als detinguts.

Les investigacions continuen, ja que les persones poden estar vinculades a una organització criminal. A més, els Mossos d’Esquadra es van personar al lloc dels fets.

L’Ajuntament de l’Arboç vol agrair la “diligent tasca” realitzada a la Policia Local de l’Arboç i també posar de manifest la col·laboració ciutadana que hi ha hagut per poder resoldre ràpidament el robatori.

També et pot interessar

Comentaris