Pugen a 32 les morts a les residències de Vilafranca
En les últimes 24 hores han mort quatre persones més al Centre Sociosanitari Ricard Fortuny i dues a la Residència Inglada Via
El número de defuncions per Covid-19 no para de créixer a les residències de la gent gran de Vilafranca. Així, en les últimes 24 hores han mort quatre persones més al Centre Sociosanitari Ricard Fortuny i dues a l’Inglada Via.
Pel que fa a les xifres totals, al Ricard Fortuny s’han detectat fins aquest dimarts a la tarda un total de 88 casos positius, s’han mort 13 persones i s’han donat 4 altes. A l’Inglada Via hi ha 38 persones positives, s’han produït 18 morts i s’ha donat una alta. A la Mare Ràfols hi ha 22 positius i una defunció i a la Llar d’Avis Josefina Mata hi ha tres positius i no s’ha lamentat cap defunció.


