El Penedès desvela els seus secrets més íntims i personals

19/07/2019 - 10:27h

EnoturismePenedès inicia la campanya “Penedès Secret”, en què deu veïns del territori expliquen quins són els seu atractius turístics preferits

Qui hi ha millor que la gent de casa per donar a conèixer els atractius turístics d’una destinació? Aquesta és la premissa sobre la qual s’han basat el Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès i l’agència de comunicació Aquells nois tan simpàtics per crear la campanya “Penedès Secret, No ho diguis a ningú”, el projecte que els pròxims mesos servirà per promocionar el territori arreu.

Ja fa més d’un any que el Consorci treballava en la creació d’aquesta campanya que ha tingut com a protagonistes desenes de penedesencs que han explicat quina és, per ells, l’essència del territori. de les opinions rebudes finalment se n’han escollit deu que són les que formen part de la campanya.

“La proposta no està tancada. És viva. No vol dir que ens quedem amb aquests secrets, més endavant se’n poden afegir més”, ha explicat Núria Sala, directora del Consorci. Sala va obrir la possibilitat que siguin tant administracions com empreses privades les que se sumin a la proposta.

Entre els secrets que s’inclouen a la campanya hi ha el de la Maria Anglada, una sadurninenca de només 8 anys que va guanyar el concurs per tirar el millor secret del Penedès. El de la Maria parla de la fiŀloxera. La resta s’aniran descobrint les pròximes setmanes a través de la pàgina web del consorci.

Suport audiovisual
De fet, el portal web serà el suport bàsic on es desenvoluparà la campanya “Penedès Secret”, juntament amb les xarxes socials. Aquest dijous es va destapar el primer secret, i fins a mitjans d’agost no seran tots visibles. A més, el Consorci ha creat una exposició itinerant que recorrerà diferents pobles de la comarca i que acull diversos plafons on s’expliquen les propostes del la Maria, del Bernat, de l’Elisabet, del Dani…I de fins a una desena de veïns que s’han convertit en protagonistes de la campanya.

De moment, el primer municipi que acollirà la mostra serà Sant Pere de Riudebitlles. Durant la festa major de la població l’exposició se situarà a Cal Xerta.

Precisament Sant Pere va ser el poble on dimecres es va donar el tret de sortida a una campanya, que s’ha marcat com a objectiu ser propera i diferent. “La campanya va de persones, de sentiments” apuntava Núria Sala en la presentació del projecte, que va comptar amb la participació de Xavier Lluch, president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès (CCAP), i del nou alcalde de Sant Pere, Joan Llort.

En el seu parlament, Lluch va destacar la necessitat d’anar units en la promoció del territori i en el fet d’aconseguir que tothom formi part de la xarxa turística. “Hem d’aconseguir que els que no estan implicats en el tema turístic s’ho creguin”, va dir el presdient del CCAP, que hi va afegir que “el turisme no entén de municipis; és una cosa de tots”.

També et pot interessar

Comentaris