Espectaculars imatges amb dron del desmantellament de la Central del Foix

08/08/2018 - 15:29h

Els treballs de desballestament de la central tèrmica del Foix, al municipi de Cubelles (Garraf), però a tocar de Cunit i que transformaran l’habitual ‘skyline’ de la costa del Penedès Marítim, continuen a bon ritme.

La companyia elèctrica Endesa ha informat que avança la primera fase, en la qual s’ha desmuntat, de forma mecànica, l’estructura interior de l’emblemàtica xemeneia, fabricada amb maons. Ara s’està enderrocant l’exterior, feta de formigó.

Les labors es duen a terme mitjançant un robot de cinc braços amb control remot que es recolza sobre la coronació de la xemeneia. Els operaris de la màquina se situen sobre una plataforma de treball autodescendent situada a dos metres per sota de la coronació, des d’on es realitzen les maniobres de l’aparell.

És previst que aquestes tasques finalitzin aquest quadrimestre. I durant aquests treballs s’han fet fotografies espectaculars amb dron, com la que acompanya aquesta informació.

També et pot interessar

Comentaris

1336