Els descomptes a l’AP-7 per descongestionar l’N-340 es preveuen per a mitjans d’agost

27/07/2018 - 10:36h
“A mitjans d’agost”. Aquesta és la previsió que calcula el Servei Català de Trànsit (SCT) perquè, finalment, les mesures que han de fer possible trasvassar sobretot el trànsit pesant de la carretera N-340 de Vilafranca del Penedès a Alcanar (Monsià) a l’autopista AP-7 siguin una realitat.

Unes mesures que han de facilitar la descongestió de la carretera lliure de peatge i, a més, que la mateixa N-340 guanyi en seguretat viària. No en va, entre el Penedès i les Terres de l’Ebre circulen diàriament uns 30.000 vehicles per una carretera que ha esdevingut fa temps com un dels principals punts negres en l’accidentalitat a tot l’Estat.
 
 
El SCT ja va avançar a principi de juliol que iniciava els darrers tràmits que han de permetre restringir la circulació de vehicles pesants a l’N-340 i també a la carretera N-240 des de les Borges Blanques (Garrigues) fins a Montblanc (Conca de Barberà), i que la resolució per la qual s’establiran aquestes restriccions entrarà en vigor un cop es publiqui al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). I, a més, hauran de resultar efectives “les bonificacions que s’apliquin als trams de les autopistes AP-7 i AP-2, les quals constitueixen una alternativa de més capacitat i millor traçat”, s’apunta des de Trànsit.
 
Llegeix la informació sencera, amb els descomptes previstos per passar el trànsit de l’N-340 a l’AP-7 clicant aquí.

També et pot interessar

Comentaris

1336