El 3 de vuit opta a la millor portada de l’any de revistes i premsa en català

20/06/2018 - 10:38h

Clica en aquest enllaç per participar a la votació popular de la millor portada

La portada del 6 d’octubre del 2017 va ser una de les memorables en la història del setmanari El 3 de vuit. Era l’edició que recollia la crònica del referèndum d’autodeterminació i la portada va buscar un impacte visual a partir de la sobrietat.

Es va publicar una fotografia a tota pàgina d’una urna il·luminada davant un fons negre amb una mà introduint una papereta.

El titular escrivia dues paraules a una tipografia de mida 93 punts i en majúscules: “Hem votat”. En realitat, però, no era un titular per si sol, sinó les dues últimes paraules d’un paràgraf que versava així:

El referèndum de l’1-O era el compliment d’un mandat. L’Estat espanyol ho va voler evitar amb una violència policial injustificable. Milers de catalans i penedesencs s’havien preparat clandestinament -com expliquem al 3d8- per posar les urnes. I les urnes han guanyat les porres perquè malgrat tot hem votat.

Aquesta portada opta ara al concurs organitzat amb motiu de la Nit de les Revistes i la Premsa en Català. S’ha obert una votació popular per seleccionar les cinc portades finalistes. La guanyadora final sortirà de la votació dels assistents a la Nit de les Revistes i la Premsa en Català del 27 de juny.

Participar a la votació és molt senzill. Només cal seleccionar la portada i votar-la. Qui hi vulgui participar ho pot fer en aquest enllaç: VOTACIÓ POPULAR DE LA MILLOR PORTADA

També et pot interessar

Comentaris

1336