La Fira Turismar promocionarà l’ecosistema del Vendrell i els Jocs de Tarragona 2018

13/06/2018 - 17:18h
L’Ajuntament del Vendrell ha presentat el programa de la Fira Turismar de Coma-ruga que, com és tradicional des de fa 32 edicions, donarà la benvinguda a l’estiu a la capital del Baix Penedès.

La novetat del certamen d’enguany, que tindrà lloc entre els dies 22 i 24 de juny, és que fa referència als Jocs Mediterranis Tarragona 2018 i promociona la riquesa mediambiental del municipi vendrellenc.
 
A la Fira Turismar 2018, ubicada com sempre a la plaça Germans Trillas i l’avinguda Brisamar al centre del barri marítim de Coma-ruga, es podrà gaudir de sardanes, una actuació castellera, castell de focs, concerts, espectacles de carrer, exhibicions esportives, ‘food trucks’ i molts més atractius.
 
 
Coincidint amb la festivitat de Sant Joan, la Fira Turismar es presenta com una nova oportunitat per donar la benvinguda als estiuejants i residents que escullen el Vendrell i les platges de Coma-ruga, Sant Salvador i el Francàs per passar les seves vacances i el seu temps de lleure. 
 
L’oferta  comercial  dels  estands  multisectorials  es  combinarà,  un  any  més,  amb  una  programació d’actes  paral·lels  molt  adreçats a un públic famili ar. Aquest any, com a novetat, s’hi han inclòs diverses activitats de coneixement de l’entorn dels ecosistemes de Masia Blanca, de les Madrigueres i del corriol camanegre a fi d’apropar la riquesa mediambiental del nostre municipi a veïns i visitants.
 
A la fira també s’hi podran trobar expositors que ofereixen serveis i productes emmarcats en el sector turístic i d’oci del Vendrell i comarca del Baix Penedès.
 
 
Informació sobre el projecte dels FEDER
 
Pel que fa a  l’estand de l’Ajuntament del Vendrell,  també  es  farà  difusió  d’un  projecte  que  té  com  a  objectiu fomentar l’activitat turística i econòmica de Coma-ruga mitjançant la concessió d’un ajut del fons europeu FEDER. Amb una inversió total de més de 2 milions d’euros, es vol recuperar i dinamitzar l’espai públic i elements patrimonials del centre urbà d’aquest nucli de platja. Les actuacions del projecte es concretaran amb la participació dels veïns i veïnes de la zona. 
 
La inauguració oficial de la fira Turismar tindrà lloc el divendres 22 de juny, a les 18 h. Aquesta 32a edició coincideix amb els XVIII  Jocs  Mediterranis  2018, en què el Vendrell és seu de l’handbol Femení. Per  això, s’ha programat un espectacle d’inici que, sota el títol de “Màgia  per  triomfar”, transportarà el públic a l’època romana amb la recreació de diferents escenes reals documentades de persones vinculades als esports per fer que les forces màgiques els siguin favorables.
 
A la fotografia adjunta, un moment de la presentació de Turismar 2018.

També et pot interessar

Comentaris

1336