Es presenta la campanya ‘Aporta a la Festa Major de Vilafranca’

29/05/2018 - 13:41h

Vols que la tronada de la festa major de Vilafranca peti més fort? Vols que hi hagin més concerts a la Festa Major? Fes un donatiu econòmic a la Festa Major, col·labora-hi i aprofita’t dels avantatges fiscals!

Aquest any els administradors de la festa major han encarregat a la Cooperativa Colectic, la programació del web https://aportafm.vilafranca.cat/ per tal que les persones que desitgin, puguin fer un donatiu econòmic a la Festa Major. Així doncs, qualsevol persona, estigui on estigui, pot ajudar mitjançant aquest donatiu a millorar la Festa Major de Vilafranca del Penedès.

Mitjançant aquesta aportació, les persones físiques que facin un donatiu superior a 50€, podran descomptar a la seva declaració de renda el 75% de l’aportació dels primers 150€ donats i el 30% de l’excés. I com a premi a la fidelitat, si els 2 anys anteriors s’haguessin fet donatius per imports iguals o superiors, en cadascun d’ells al de l’exercici anterior, aquest 30% augmentarà al 35%.

També et pot interessar

Comentaris

1336