Detingut un matrimoni de Sant Jaume dels Domenys per cultivar marihuana

19/03/2018 - 15:41h

La Guàrdia Civil de Tarragona ha detingut un matrimoni de Sant Jaume dels Domenys com a presumpte autor de la tinença d’una plantació de marihuana al seu domicili.

A més, s’acusa a la parella, de 30 anys, d’un delicte d’elaboració de substàncies estupefaents i un de frau del fluïd elèctric.

La Guardia Civil va poder saber el mes de febrer, gràcies a la col·laboració ciutadana, que en un habitatge de la urbanització del Papagai s’estaria cultivant marihuana. Arran de les investigacions van poder comprovar que així era i al final es van trobar 400 plantes de marihuana, així com aparells per a la productivitat de la droga, i filtres i extractors per evitar que l’olor delatés l’existència de la plantació a l’exterior de l’immoble. Aquest feia 300 metres quadrats en dues plantes i un soterrani inferior al qual s’accedia a través d’una porta de seguretat.

A més dels delictes de cultiu i elaboració de substàncies estupefaents, el matrimoni va ser denunciat per punxar il·legalment la xarxa elèctrica. L’empresa subministradora d’energia va poder detectar un consum més elevat de la mitjana.

També et pot interessar

Comentaris

1336