Sant Sadurní enllesteix la col·locació de la nova senyalització de vianants

17/03/2016 - 17:44h
L’Ajuntament de Sant Sadurní ha enllestit aquesta setmana la col·locació de la nova senyalització viària per als vianants, un projecte sobre el qual el consistori ha treballat durant molt de temps. Tal com ha explicat el regidor de Comerç i Turisme, Josep Subirana, el recanvi dels panells indicatius ha durat uns quinze dies, i ha permès substituir els senyals que hi havia fins ara, alguns dels quals s’havien col·locat als anys vuitanta.

La regidoria de Comerç i Turisme va començar a treballar en aquesta proposta ja fa molts mesos, amb l’objectiu d’homogeneïtzar els senyals que fan servir els vianants per ubicar-se dins de la vila, i facilitar així que tant els sadurninencs com els turistes trobin el servei o l’establiment que busquen. “Fins ara, hi havia senyals que confonien el vianant, perquè indicaven algun comerç que ja no existeix o algun servei que s’ha traslladat”, ha assegurat Subirana, que ha explicat que canviar la senyalització ha tingut un cost de poc més de 50.000 euros.
Les noves indicacions que s’han instal·lat a la vila tenen el fons groc, i indiquen -fonamentalment- on estan ubicats els serveis bàsics que s’ofereixen a la vila (ajuntament, CAP o comissaria dels Mossos d’Esquadra), a més dels atractius turístics i algunes de les caves i establiments que hi ha al municipi. Els comerços que volen disposar d’un senyal paguen una quota anual.
 
A punt la segona fase
Tal com ha recordat Josep Subirana, aquesta és només la primera fase del projecte de recanvi de la senyalització, que podria acabar aquest mateix 2016 amb la substitució dels indicadors per als vehicles. Aquesta segona fase de la proposta (que Subirana ha explicat que es tirarà endavant sempre i quan es disposi dels recursos necessaris) tindrà un cost de més de 200.000 euros.
La idea és aconseguir el mateix que amb la senyalització per a vianants, i homogeneïtzar les indicacions que fan servir els conductors per desplaçar-se.

També et pot interessar

Comentaris

1336