El 3 de Vuit denuncia un home que es fa passar per comercial del setmanari

Les dues portades de les edicions del 3d8 en paper de l’Alt i el Baix Penedès d’aquest divendres.
24/10/2020 - 16:13h

L’empresa alerta que no coneix la persona que diu anomenar-se Agustí Dalmau i que afirma que representa el mitjà

El Setmanari El 3 de Vuit del Penedès ha denunciat aquest dissabte a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Vilafranca del Penedès l’existència d’un suposat fals comercial que es presentaria a negocis del Penedès en nom l’empresa editora del setmanari sense que hi hagi constància, de moment, si ho fa amb ànim de lucre o qualsevol altra raó.

El suposat comercial del 3d8, que diu anomenar-se Agustí Dalmau i del qual el setmanari no en coneix cap identitat ni, per tant, tampoc no hi manté cap acord professional, s’hauria fet passar per treballador d’aquest mitjà, segons ha pogut comprovar el 3d8 a partir del contacte amb alguna de les empreses amb les que va parlar qui diu ser treballador del setmanari.

El 3d8 vol alertar públicament del fet denunciat perquè sobretot els possibles negocis als quals Agustí Dalmau pogués oferir inserir publicitat al setmanari no hi estableixin cap relació comercial i ho posin en coneixement dels Mossos d’Esquadra o del mateix 3d8.

Si hi ha alguna persona o empresa que ja hagi pogut rebre la visita d’Agustí Dalmau, pot posar-se en contacte amb El 3 de Vuit, en horaris laborables, al número de telèfon 93 892 10 35.

 

 

 

També et pot interessar

Comentaris

1336