L’Arboç commemorarà amb diversos actes el Dia Internacional de la Dona
Dilluns 3 de març, a les 6 de la tarda, a l’auditori municipal, la cuinera arbocenca Glòria Sesplugues, pronunciarà una conferència amb el títol “Com estalviar cuinant. Consell pràctics per cuinar menús econòmics”.
Dimarts 4, a les 6 de la tarda, al local Arbosense, l’Associació de Dones Arbocenques organitza una classe de ball lineal oberta a tothom. A continuació, l’Ajuntament de l’Arboç organitza al mateix local Arbosense una sessió fotogràfica de dones arbocenques, a càrrec d’Oscar Méndez. Les fotografies realitzades en aquesta sessió formaran part d’una exposició que restarà ubicada a la Casa de Cultura de la vila, al carrer Major 37.
Dimecres 5, a les 11 del matí, a l’auditori municipal, es realitzarà un “Taller pel reforç del sòl pèlvic”, a càrrec de l’arbocenca Cristina Borrellas, on s’aportaran consells i tècniques post-part, per a la prevenció de la incontinència urinària i per a la millora del to abdominal. El mateix dimecres a les 5 de la tarda a l’Auditori Municipal tindrà lloc la xerrada “Coneix les herbes terapèutiques del nostre entorn”, a càrrec del Centre Intuïció.
Dijous dia 6, a les 6 de la tarda a l’Auditori Municipal es realitzarà una xerrada sobre “El sexe en les diferents etapes de la vida”, a càrrec de Lourdes Camprubí, psicològa i sexòloga clínica.
Divendres dia 7 de març, a les 6 de la tarda, al local Arbosense es realitzarà un Taller de Trapillo, on l’arbocenca Pepita Soler ensenyarà a les assistents les tècniques i els secrets per fer-se els seus propis penjolls o pulseres.
I dissabte 8 de març, dia Internacional de la Dona, a dos quarts d’11 del matí, al local Arbosense, tindrà lloc un taller de Risoteràpia a càrrec d’Antonio Arellano. A continuació es procedirà a la lectura el manifest, que llegirà l’arbocenca Empar Bernal, llevadora del CAP de l’Arboç. Com a cloenda dels actes del Dia de la Dona l’Ajuntament de l’Arboç oferirà un gran vermut a tots els assistents i els lliurarà un detall commemoratiu.
Per apuntar-se a les activitats cal adreçar-se fins el proper 3 de març al Punt d’Informació Juvenil, situat al carrer Major 37 de l’Arboç, i abonar la quantitat de 2 euros. En totes les activitats programades les assistents s’enduran un petit detall.


